Fredagen den 13

Fredagen den 13, som inträffar en till tre gånger varje år, är enligt skrock en otursdag. Det finns flera olika hypoteser varför fredagen den trettonde uppfattas så.

Äntligen så blev det av att jag bakade mina älskade vaniljbullar. Dom blev helt fantastiskt goda och jag fick beröm ifrån Ambrosia om mina vaniljbullar. Har även hunnit med att städa exakt hela huset idag. Skönt inför helgen! 
 

Har idag varit hos min familj och åt en lättare och god middag. Mamma och jag åkte iväg till Jägers och utförde ett par ärende. Och jag fick bytat mina fotbollsstrumpor så att jag fick två st för nästan samma pris. Tack mamma!! :)

Sen blev det att ta en fika med familjen framför postkodsmiljonären. Måste bara påpeka att den killen som tävlade ikväll han var helt otroligt duktig. Måste se resten av det programet med just honom imorgon lördag. Han har bara 2 frågor kvar tills han kanske vinner 1 000 000:- Spännade, spännande!!!!!!!

Nu ska jag njuta av en skön helg med min kära familj.

Stor kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!