Glada nyheter

Idag har jag varit på så himla glatt humör det går knappt att förklara hur glad jag har varit idag. Imorse när jag vaknade så läste jag mina mail och då hade jag fått ett mail ifrån den arbetsintervjun som jag var på i söndags. Och jag fick det jobbet, börjar i juni månad. Jag förstår fortfarande inte hur detta kan hände, att jag skall börja att jobba. Det är helt fantastiskt så kul!!! :)

Fick besök ifrån Emma idag men jag skulle städa men fick sällskap av henne. :) (Tack Emma) Efter ett par timmars städning så kan man nu åter igen se golvet, hehe. Åkte och hämtade min nylagade cykel så nu kan jag börja att cykla igen. Är så nöjd!

Väl hemma igen så åkte jag vidare till stan för att lämna tillbaka böcker samt lånade nya igen. Träffade pojkvännen i stan och höll honom sällskap tills bussen kom. Gick inom Hemköp för att handla mat. Mötte sedan Alexandra och Tanja i stan. Sedan så bar det av hemåt.

Kram

/Johanna
"Glömde kameran idag hemma därför inga bilder!"
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!