Lista till er! :)

Alla som läser min blogg och har tidm fyll i detta nedan och posta i kommentarsfältet. Det är på den gamla goda tiden när man fyllde i "mina vänner böcker"!

Kopiera och klistra in!



Jag heter ....
och kallas ....

Min relation till ägaren av denna blogg ....
Jag fyller år den ....

Jag kommer från ....
och bor nu i .... tillsammans med ....

Jag jobbar som/ pluggar ....
Om fem år tror jag att jag ....

För att stilla mitt dåliga samvete ....
Jag slutar .... och börjat ....

Om jag vann 5 miljoner skulle jag ....
Jag skulle vilja vara bäst i världen på ....
Jag hade velat uppfinna ....

Ett pinsamt minne ....
Jag blir glad av ....
Jag blir förbannad av ....
Jag samlar på ....

Yrken jag kan tänka mig ....
Personer jag inte klarar av ....
Saker jag är stolt över ....


Favorit:
land ....
glass ....
drink ....
bil ....
lögn ....
tv-serie ....
tidning ....
affär ....

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!