M, fotbollsträning & pojkvännen

Ställde kl på 10.30 imorse men jag somnade om och vaknade igen vid kl 11.20. Gjorde vid mig på två röda och sen cyklade jag iväg till M, Lagade ris hos M och sen åt jag min lunch som var syrrans korvgryta. Mycket gott var det!!

Cyklade sen hem och sprang o letade efter mina benskydd till fotbollen och hittade dom tillslut. Tog en liten taxi till träningen. Och sen tränade vi en massa. Var totalt slut efter träningen. Gick och tog bussen hemåt och sen en snabb dusch.

Någon timme efter så tog jag en ny dusch och sen var jag av till bussen för att träffa pojkvännen för att han var så sugen på att äta på restaurang. Vi åt på en restaurang som heter Gustav Adolf. Här kommer lite bilder från ikväll. Tog bussen hem och nu är vi åter igen hemma. 
 

 

 

 

 

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!