Mormor, Tilda och Johanna dag

Godkväll alla kära!

Idag så hade jag på min plan att jag skulle hem till Emilia och Emelie men syrran ringde och sa att hon skulle hämta hem Emilia ifrån dagis för att hon hade fått feber och var sjuk. Stackars lilla Emilia!!

Fick i uppgift istället att åka hem till mormor och hålla henne sällskap i några timmar. Mamma åkte hem till Emilia och Emelie för att Emelie skulle kunna gå ner och handla lite mat. Jag stannade då kvar hos mormor och då stannade Tilda med hemma.

Fikade lite lätt när mamma kom tillbaka det blev lite pannkakor, nyponsoppa och beconpannkaka.

Spelade "fia" med mamma och jag vann denna gången. :) Helt otroligt att jag vann denna gången eftersom mamma alltid brukar vinna.

Cyklade till Coop innan för att handla Coca-Cola och skrivarpapper. Och nu är jag hemma igen och har nyss ätit rabarberpaj. Och pojkvännen är här på besök.... :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!