Mors dag/ fortfarande ont i min rygg efter trafikolyckan

Jag vaknade ganska sent idag pga att jag var så trött samt att jag har vaknat flera gånger åter inatt pga att jag har haft så ont i min onda rygg efter den jävla trafikolyckan som jag var med om i fredags. Stör mig fortfarande på att inte folk måste bli kollade var 5 år för deras körkort också vidare. Då kanske det inte hade varit så många som blir skadade i trafiken som det är nu förtiden.

Idag är det mors dag och det skall jag "fira och fira" fast jag är helt emot det. Tycker det är så fel att man måste  fira fars dag, mors dag också Alla Hjärtans Dag!! Jag tänker på alla som kanske inte har någon mamma eller pappa. Tänk vad jobbig denna dagen är då för dom stackarna!!

Världens bästa mamma
har idag fått en riktigt fin diskborste av mig. Mamma blev jätte glad och överraskad av den fina diskborsten. Hon fick även ett örngott och ett fint kort utav mig. :) Jag, syrran, Emilia var hemma hos mamma, mormor och Tilda på fina smörgåsar och till efterrätt så blev det Svenska Jordgubbar med bl.a. socker, kaffegrädde och vispgrädde. Mmmmm vad gott det var, till och med årets första jordgubbar för min del. Tack mamma!! <3
 

Skall snart ta och gå och lägga mig för att jag har så ont i min rygg! Hoppas att ni också har haft en fin dag fast det regnar idag med. Ps. Jag läste tidningen innan och där stod det att det skulle bli 27 grader på tisdag. Man får väl hoppas på det bästa!! :)


Kram

/Johanna

Postat av: Jens
2011-05-31 / 08:19:11

Trist de där med trafikolyckan. Hoppas att ryggen snart blir bra igen. Inget kul att ha ont. :(



Jag firar inte mors dag o fars dag. O än mindre alla hjärtansdag. Eftersom jag e singel.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!