rabarberpaj

Tjohoo bloggen!

Idag har jag varit och träffat Mikael ang mitt nya jobb. Vi hade ett större möte med Terese och hon skall höra av sig till oss antingen imorgon eller i början av nästa vecka. Jag hoppas på det bästa! :)

Gick inom en leksaksaffär i stan för att höra med dom om du hade pippi långstrump i nyckelband till mina nycklar. Dom skulle kolla upp det och höra av sig till mig när dom hade tagit reda på det. Det var Martina som hade sådanat här nyckelband.
 

Gick förbi en godis/glass affär och där var jag ju bara tvungen att gå in i. Stod och snackade lite skit med Stefan där inne. Han är så trevlig och alltid lika glad och snäll! :)

Åkte hem till mormor och höll henne lite sällskap och hade det trevligt! <3

Påväg hem cyklade jag en runda till affären för att posta Kerstin´s födelsedagspresent i efterhand. Bättre sent än aldrig som jag brukar säga!
 

Väl hemma så slappade jag bara och sen vick jag äntligen gjort min baconpannkaka och den blev så god så god! Och efter det så blev det att baka en rabarberpaj. Wow vad fin och helt fantastisk god den blev. Cyklade hem till familjen och fikade med dom på den. Mamma bara älskade den och jag med för den delen!!!! Tycker att rabarberpaj har en sådan friskande smak på något konstigt vis.
 

 

Nu väntas det bara lite disk som skall bort samt sen väntar min mjuka och sköna säng på mig för att jag är så trött så trött så mina ögon känns precis som persienner. Hehe....

Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!