Saknar min MORFAR!!

Vaknade vid 10.30 tiden idag och gick direkt in i köket för att laga och rulla köttbullar. 57 st blev det och dom blev helt fantastiska. Sååååå gott det var med egna köttbullar. Fast jag tycker om miniköttbullar också.
 

 

 

Efter det cyklade jag hem till min älskade M och åt lunch. Och då blev det fjärilsmakaroner och köttbullar med både heinz ketchup och PARIS. Oj nä jag menade SIRAP.
 

I det fina vädret så gick jag ut och hjälpte mamma med att räfsa löv. Undra om hon har märkt att jag har hjälpt henne med det idag eller hon kanske ser det imorgon istället.
 

Cyklade hem efter ett tag och började att tvätta och laga syrrans goda korvgryta. Den är så fantastisk god!! Dock så brände jag min fina och söta lilla kastrull. Enligt syrran så skulle man ha plattan på högsta nivå tills riset började att koka och sen skruva ner det till 3.an cirka. Men det glömde dock jag totalt bort. Aj då....... Tur att det inte började att brinna. Helt svart var min kastrull och riset var en aning svart och fastbränt. Fick ta och koka nytt gott ris.
 

Vid 18.00 tiden så blev jag upphämtad av Anne och vi drog till Statsbiblioteket för att lämna tillbaka lite saker och sen körde vi vidare till Mobilia för att köpa en blomma till min SAKNADE MORFAR som skulle haft fyllt år idag!! Saknar honom superduper mycket!!!!!!!!!
 

 

Jag och Anne tog en fika på Espresso House där vi delade på en varm smörgås. Vi gick inom VERO MODA och där hittade jag en jätte söt klänning som jag tänker köpa imorgon.
 

Efter det så åkte vi vidare och då till kyrkogården för att sätta min röda ros till min ÄLSKADE OCH SAKNADE MORFAR!!!! Det var sååååå underbart fint där. Vi åkte vidare till Coop Forum för att utföra ett ärende där och sen till sist så åkte vi till ett annat ställe för att köpa ett par fotbollsskor till mig för mina andra var för små och dom har jag inte kvar längre. Gjorde ett JÄTTE fynd med dom fotbollskorna. Har kollat runt lite bl.a. på Stadium, Intersport mm men har tyckt att fotbollsskorna har varit allt för dyra för min plånbok så därför gjorde jag ett super fynd idag.
 

Ha det bra!

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!