Sun / sol

 

Jag är så glad över att solen äntligen har hittat hit till mig! Tyvärr så har inte hela Sverige sol idag. Pratade nyss med en kompis Kerstin ifrån Stockholm och hos henne så regnade det. Lite trist att det inte kan vara lite varmare så att man kan sola ute lite!

Ikväll så skall jag springa blodomloppet i Malmö och det loppet är på 9,7 km så jag hoppas att solen hinner att gå i moln innan dess för annars så blir det så väldigt varmt att springa så långt. Vi får väl se hur det går för mig ikväll! Hoppas att mitt knä håller hela vägen in i mål, är en aning orolig pga att både ledbandet och minisken i mitt ena knä är mycket skadat!

Håll tummarna för mig!!!! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!