TuesDaY

 
Idag så har det absolut inte hänt ett enda dugg. Skulle egentligen på fotbollsträningen men så blev det inte pga att jag har fortfarande lite huvudvärk så stannade hemma och fixade med Kollo bloggen istället. Blev riktigt nöjd med den men det är fortfarande en hel del kvar att fixa och trixa med den tills den är helt klar! Det kommer att vara både jag och Mimmie som kommer att skriva ifrån den med både inlägg och bilder. Får se om Anders (chefen) gillar den imorgon när jag skall träffa honom för att diskutera med honom också vidare samt inför sommarens Kollo m.m.

Annars så har jag tvättat och vikt tvätt som är så super tråkigt men det måste göras. Lagade baconpannkaka nu ikväll till middag och så här blev den.
 

Nu är det snart sängen för mig för imorgon skall jag upp tidigt för att städa och plocka undan här hemma!

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!