UTSKÄLLNING UTAV MADDE!!!

Planen idag var att jag och pojkvännen skulle till stan för att utföra några ärende men så blev det inte idag. Vi tog en sovmorgon istället. Patrick åkte och tvättade och jag började att STOR städa. Hann dock inte med allt men tar resten imorgon istället när det är torsdag.

Käkade idag makaroner och falukorv till lunch. Och sen packade jag ihopa mina träningskläder och sen bar det av till mamma, mormor och Tilda. Mamma passade Emilia idag så jag och Emilia tog en promenad till Konsum på Höja för att utföra ett ärende där. Vi passade även på att köpa glass som vi smaskade i oss påväg hem till mamma i solen. Både jag och Emilia ville så gärna gå in i blomsteraffären för att handla en speciell gåva till min älskade, söta och min solstråle mormor och Emilias gamla mormor. Hon blev så GLAD för den!!!!! :)

Jag tycker faktiskt att man skall kunna köpa något eller så när man precis vill och känner för det och inte bara när man t.ex. fyller år eller är bjuden på middag eller så. Utan när man känner och vill det!!!!

Åt middag hemma hos familjen idag och det blev McDonalds mat som mormor hade önskat. Fick åka med mamma och Emilia till träningen idag. Tack så mycket!!!!! :)

Träningen började en aning annorlunda idag. Jag kom redan eller redan kl 17:50/ 55 till träningen vid ingångarna och då träffade jag på M där. Tanken som jag hade var att oh vad skönt att slippa att stressa och ha pressen på mig att jag var lite sen. Men denna gången var jag i tid. Men en sak som är säker var att jag hörde INTE att ledarna hade kallat in oss på träningen eller någonting i den stilen fast jag var i tid. Men fick höra av någon annan att vi skulle ses på gräsmattan där ute. Min första tanke som bubblade upp var oh nej menar dom verkligen att vi skall ut och  ha träning ute på gräsmattan och det tänkte jag bara för att jag har gräsallergi och pollen och då börjar mina ögon att rinna och svullna upp. Men jag sa ABSOLUT INGENTING till någon om detta utan gick ut till dom andra iställetoch hoppades på det bästa!!!! Madde och Sophie började att informera om i helgen om filmningen samt en dag till och hur det skulle vara också vidare. Det var någon som fick telefonsamtal två gånger och hon fick INGEN tillsägelse om det!!!!!! Fick en massa info om något som man fattade ABSOLUT NOLL på. Vi gick in och dom fortsatte att snacka en massa och till slut så får vi ett papper om en "REGEL" som dom har satt upp som är totalt meningslöst i alla fall för min del eftersom jag inte har gjort det eller gör det. Men jag sa dom det var att jag kommer ta hem pappret och tänka över det och sen återkomma till dom. Har funderat ett tag på att sluta pga att det har uppstått saker stup i kvarten som ingen verkar bry sig om ett minsta dugg. Ingen tar mig på allvar, absolut inte en enda!!!!!!!! Fick en utskällning utav Madde idag men jag fattade typ sådär 50% på vad hon hade att säga eftersom hon tror att man fattar allt som hon säger men så är verkligheten INTE!!!!

Kl 20.00 så började den RIKTIGA träningen som man kanske kan säga. I alla fall på blod och allvar, hehe..... ;) Vi var inte sådär jätte många idag men det räckte gott och väl endå. Jag och Emma gick inom BK innan våra bussar skulle avgå. Missade min buss så följde Emma till hennes buss. Gick en bra bit pga detta och hoppade sen på en annan buss som jag åkte en bit med. Dock så körde denna buss en annan väg än vanligt pga vägarbete och det visste jag INTE om så jag missade nästa buss hem också. Fick stå på centralstationen i ca 20 min pga detta. Sjukt störrigt asså!!!!!

Mötte upp pojkvännen på bussen påväg hem. Hoppade av hos mamma för att hämta min cykel mm. Tusen tack mamma för att du igår handlade korv till mina smörgåsar. MAMMA, DU ÄR GULDVÄRD!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!!

PS. GLÖM ALDRIG ATT OM DU INTE VILL LE ELLER SKRATTA NÄR ANDRA TYCKER OCH VILL DET SÅ BEHÖVER DU ALDRIG GÖRA DET FÖR DET ÄR DU SOM BESTÄMMER DET OCH INTE ANDRA!!!!!!!!!!!

Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!