Backstage, manager, röda mattan, modell, pressen och intervjuer!!! :-)

 


Tjohoo bloggen!

Har nyss kommit hem och haft en helt underbar och rolig dag. Dagen började vid 7-tiden då det var dags att gå upp. Vid kl 8:00 kom Alli och hämtade mig och körde mig till jobbet. Har idag jobbat för Kappahl och gått en stoooor modevisning på självaste Entré ett köpcentrum.

 

Väl framme på Entré blev jag upphämtad och mött utav min manager och jag gick som vanligt backstage som jag brukar göra när jag jobbar som model. Hela varuhuset hade fortfrande stängt och jag blev staylad utav Yves Rochers av självaste Nina och Cathleen. :-) Två helt fantastiska tjejer må mig säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.yves-rocher.se/control/main/  blev även staylad med håret vid 12-tiden. Jessica på Kappahl hade dock glömt bort att fixa skor till mig men det löste sig utav självaste Amanda på Skopunkten på Entré som var super gullig!! :-)

Stoooooort tack till Nina, Cathleen o Amanda på Entré!!!!! :-)

Det blev även en massa fotografer som ville ta bilder på mig samt pressen ifrån olika tidningar och en massa intervjuer och så..... Såååååååå otroligt mycket folk som kom dit och tittade på modevisningen som var idag. En absolut lyckad dag med andra ord.

 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!