Bolibompa



Hämtade Emilia på dagis och efter det blev det både lekplats och åka buss som gällde för vår del. Igår när det var måndag så blev det korv med bröd att äta till middag och även en massa lek och bus.

Jag berätta för Emilia att vi kunde titta på Bolibompa på tv och hon bara sa bompa, bompa. Det lät verkligen så gulligt när hon sa det om och om igen. Vi satt och tittade på bolibompa på tv och i mellan åt så sjöng vi "här kommer lilla ludde, hoho jaja osv..... Det låter så gulligt när Emilia sjunger för att man hör verkligen nu vad hon sjunger för låtar.
http://svt.se/bolibompastaden 

 

När jag värmde hennes välling så gick det bra men när jag skulle ta ut den så hände det som absolut inte fick hända. Emilia fick absolut INGENTING på sig men JAG fick dunder mycket välling på min ena hand och jag bara tänkte (kallt vatten på) men tårarna rann nerför min ena kind och det gjorde så väldans ont och det blev rött och det blev fullt utav blåsor och det sved. AJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!
Det blev ett samtal till 1177 och dom hänvisade mig till min vårdcentral eftersom dom fortfarande hade öppet ett tag till på kvällen. Vilken tur att dom fortfarande hade öppet!! :-) (Dom blev kvällens räddning för min del. Innan vi åkte dit jag och Trollis så blev det att äta välling och se på Bolibompa som gällde för vår del. Hon åt upp nästan hela sin välling framför tv.n när vi tittade på Bolibompa.

Väl hemma igen så borstade vi tänderna och sen blev det att läsa en bok och därpå blev det sängen för lilla E.

Senare på kvällen blev det lite avsnitt och tv program för min del.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!