Det går bra nu

Jag tror att saker o ting med jobb börjar lösa sig det känns som det iallafall.
Och jag ska på jobbintervju i slutet av november, som jag tror att jag kanske får.
Det är lite då och då det vet jag, fast ingen lön eftersom jag skall jobba ideelt.
Hoppas jag får det, får visa min braiga sida, haha.

Nej men jag ska göra allt för att få jobbet.
Annars vet jag inte vad jag göra.. Prostituera mig?
Haha, nejnej, aldrig. Men tro mig, tanken har verkligen slagit mig.
Men sen jag har sett snabba cash så vågar jag inte riktigt... Hehe.

Nej men hoppas, håll tummarna!
Det måste gå bra, bara måste!
Är faktiskt peppad inför den intervjun.
Hooopppas!

Och idag har jag planer ska ni veta!
Då ska jag först och främst till tvättstugan och tvätta och sen till dagis och hämta Trollis och så.
Senare på kvällen ska jag förbi Möllan och träffa bl.a. Frida o sådär.
För sen så blir det väl hem o så.

Ja, jag vet att det är på en fredag. men vafan, spontanitet och äventyr när det är som bäst!
Plus att jag saknar att umgås med mina vänner, var fan ett jävla tag sen! (Ända sedan i onsdags, haha)
Och på lördag ska vi shoppa! ska bli riktigt roligt faktiskt samt det blir även att åka skridskor eftersom det är så himla kul asså.
Nice.. Känns som om det mesta rullar på rätt spår nu.. Yaij!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!