Emilia

Igår när det var onsdag så hann jag med massor som min planering stod på spel som. Eller vad man nu säger. På förmiddagen så var jag och tränade och efter det blev det hem och städa och så inför helgen. Sedan var det dags att hämta Trollis på dagis. Vi åkte till Entré där jag skulle lägga undan en födelsedags present till mig ifrån Kage eftersom hon tyckte att det var så ansträngande och jobbigt att inte veta vilken sak som jag önskade mig men jaja. Lade undan min födelsedags present hos Nina i butiken Yves Rocher en av mina absolut favorit affärer med bl.a. Footlight, Issa, Filippa K, Peak Performance, Lacoste, Stadium och självaste NK!! :-) 

Åkte även inom lekplatsen och Build-A-Bear. Lekte lite på lekplasen och sen åkte vi hem och åt middag Pyttipanna med ägg. Det var verkligen väldigt gott eftersom jag inte har ätit det på väldigt länge. Trollis åt lite och sen blev det istället fil och så för hennes del.

 

Pappa kom förbi för att skruva, borra och spika upp tavlor och dvs. Såååååå underbart fint jag har fått det nu när det är lite grejer på väggarna. Hihi!!!!!!!!!!  Super nöjd är jag!!!
Tänkte lägga upp lite bilder på min fina lägenhet senare. Någon som är nyfiken och vill se hur fin min nya lägenhet ser ut??????

Jag och pappa åkte även iväg och levererade en tavla till en man som köpte den utav mig. Är fullt nöjd att slippa ha det här och behöva flytta på den varje gång jag skulle städa och så. Och han blev super glad som fick hans nya tavla hemlevererande!!

Ikväll så har jag bara tagit det lite lugnt och snackat lite med en ny god vän du vet vem du är så jag nämner inget namn. :-) Och efter det så har jag nu tränat en stund och nu är det verkligen dags att gå. Sängen kallar på mig!! ;-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!