Idol 2011

Igår var det lördag och då grattulerade jag Trollis redan vid 9-tiden och det blev familje frukost med mamma, Tilda, jag, Trollis, Uffe och Emi. Åkte därefter med mamma och Trollis för att inhandla en födelsedags present åt Trollis pga att hon fyllde 2 år igår (lördag). Efter det blev det inom målar affären för att handla ännu mer färg och en roller till Emi pga att hon hade spillt ut mycket färg hur man nu kan göra det. Färg som är så himla, himla dyrt.

Tog bussen till Burlöv Center där jag efter mycket om och men träffade på Elli. För att vi skulle titta på Idolerna som har varit med i årets 2011 Idol-resa. Vi fick både uppleva när dom sjöng, signerade med autografer samt vi fick bli fotade med dom. Woooooow!!!!! :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter det åkte jag till pappa och syskonen för att äta middag och där var även kusinerna på plats. Det blev lasagne och sallad till middag och till efterrätt så blev det glass och dvs grejer. Vi spelade det nya monopolet samt tittade lite på tv.

När det väl blev hemgång så kom jag på att jag inte hade någon som alls koll på vart jag hade lagt mina nyklar på hela dagen. Ringde till Emi och som tur var så var mina nyklar hos henne.

 

 

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!