Ikea (lördags bilder)

Här kommer bilderna ifrån i helgen då vi var på Ikea och tittade samt åt middag.

  Middagen som jag fastnade för och som är en stoooor klassiker för många när man är på Ikea! :-)


 En bild på mig för en gångs skull eller vad säger ni?!?!


 Trollis äter pommes ifrån Ikea.

 Enligt Trollis så skall alla pommes bitarna in i munnen på en gång, marsh!!!! ;-)


 Se upp Emilia´s mage för här kommer det fullt utav pommes!
 

 Ännu fler pommes pågång. ;-)


 En syster utav fler, världens bästa syster är detta!!!!!!!!!!! (L) (L) ÄLSKAR DIG, EMI!!! :-)


 En tv-bänk som jag absolut fastnade för och som jag önskar mig i julklapp eller kanske tidigare.


 My favorite!!!!!!!!!!!! Funderar nu skarpt om jag skall ha den i en stor variant eller i en liten variant. Vad tycker ni????? Detta är den stora.


 Och detta är den lilla. Kan fortfarande inte bestämma mig för i vilken storlek som jag vill ha den i. Kom gärna med råd!!!


 Påvägen hem så var Trollis super trött och ville bara hem och vi med förstås. Ont i tassarna efter många timmar på Ikea. Men väldigt trevligt var det dock!!!!!!!!!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!