Kalas nr 3

Då var det kväll igen! Jag är riktigt trött, har varit det exakt hela veckan! Det kan väl haft varit pga att jag inte mår så bra. Det är ganska mycket nu som har gjort att jag inte har mått så bra. Skall antagligen ringa till vårdcentralen imorgon biti (måndag) och få prata med min läkare för detta kommer verkligen inte att fungera i längden inte så som jag har mått och mår. Men men..... Ska bara göra detta inlägget och efter det så ska jag se tv en stund, sedan ska jag gå och lägga mig! Det har varit en intensiv dag i dag!

Idag har det bara varit total katastrof. Var hos Emi vid 11-tiden imorse och skulle hjälpa till med kalaset. Efter att ha skalat 7 äpplen så fick jag sätta mig ner pga att hela mitt huvud snurrade runt och jag måde både illa och var dunder yr. Fick en utskällning pga att jag inte orkade göra ngt på en stund så blev iväg skickad hem igen. Tack för det!!!!!!!!!!! Gick hem och la mig och sov i ett par timmar. Cyklade till affären för att handla läsk till kalaset och då var det minsann fel på det med. Cyklade hem ett tag och sedan så var det iväg på cykel igen fast då till Mobilia för att möta upp Kage för att byta Trollis present. Denna gången så fick hon en vit katt istället för en dock-matstol och då var det fel på det med. Pga att hon ist ville ha en liten hund ist skit samma det är Emi´s problem inte mitt.

Det blev lite fika och då, sen åkte vi iväg och åt middag på Ikea. Gott, gott!!!!!!!!!!!!! :-)

Det Emilia fick utav mig var följande saker:
* Äkta Burberry klänning
* Äkta Burberry jeans
* Bok med Nalle Puh
* Nalle Puh leksak med telefon och ljud
* Badkritor
* Kort
* Såpbubblor



 

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!