Modell bilder på mig

 

 

Fick nyss några bilder ifrån modell jobbet som jag utförde från cirka en veckas tid. Blev verkligen förtjust i just dessa två bilderna på mig eftersom dom var super bra.

Jag, Trollis och min mamma (alltså Trollis mormor) har lekt lite och även sett på Bollibompa tillsammans. Även ätit lite kvällsmat och sen var det sängdags för Emilia och hon har nu sovit i en timme och jag har skruvat ihop en byrå där man kan ha vantar och mössor och dvs saker i.

När lilla E skulle gå och sova så skulle hon ha solglasögonen på sig för att hennes mormor har vanliga glasögon på sig och då skulle självklart lilla E också vara likadan som sin mormor. :-) Också skulle hon läsa en bok i sängen. Hon är sååååååå underbart söt min lilla stjärna!! :-)

 

 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!