Torsdag, lång tråkig dag

Igår gjorde jag typ ingenting mer än var på jouren och hade möte igen. Inom affären en snabbis för att handla men dom hade inte det jag ville ha så det blev snabbt ut igen utan att handla någonting, pinsamt värre!!

Hmmm, det blev även inom bokaffären för att jag ville höra med dom om min bok hade kommit och det hade den men hon hittade inte den. Sååååååååååååååå himla sjukt irriterande det kan vara att längta och se fram emot en bok så mycket och väl där så finns den ingenstans i affären. Usch vad jag blev irri på mig själv asså.

Har bara tagit det lite lugnt nu ikväll och varit irri på mig själv från och till. Kunde inte somna innan så därför blev det sent idag med.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!