Trollis första lucialinne!! :-)

Då var det söndag igen och jag var iväg och tränade på isen. Det gick väldigt bra och inga brutna armar eller ben detta gången iheller.

Som ni kanske vet så bryter jag mina ben och armar väldigt lätt pga att jag har överrörliga leder och det menas med att jag har super lätt för att bryta och skada mig bara jag snubblar eller ramlar på t.ex. träningen eller så.

Efter det så blev det hem och därpå blev det söndags middag som vi brukar ha. Denna gången så blev det någon kyckling, ris, potatis, sallad i ugnen och utanför ugnen. Och till efterrätt så blev det en dunder god äpplepaj som Emi hade gjort till oss.

Mamma var också med som vanligt och hon hade köpt ett väldigt sött lucialinne till Trollis. Därpå blev det ut och leka på lekplatsen i mörkret. Mamma hade även köpt en pepparkaks gris till Trollis som det var godis på, dunder glad blev Trollis. Tack mamma!!!!! (L) (L)

Idag är det endast 1 månad och 3 dagar kvar tills det är julafton och jag som inte ens har köpt eller börjat att handla julklappar. Hur skall detta gå till, men som jag brukar säga. Det är lugnt!!!!!!!!!!!!!!!! Jag gör väl som jag alltid brukar göra och det är att gå precis dagen innan julafton och handla alla julklappar som jag skall köpa. Det får väl bli så detta året med skulle jag kunna tro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!