Utekväll med tjejerna

Tjabba tjena hallå!

Igår hade jag en så stressad dag så det finns inte. Iallafall på kvällen så gjorde jag vid mig och tog en cykeltur ner till Möllan för att träffa tjejerna där och dra ut på ett ute ställe. Denna kväll så blev det "Metro" Hade väldigt trevligt och framför allt väldigt trevligt sällskap. Vi avrundade vid 9-tiden och efter det blev det att gå på såkallad "dejt".

Vi hade absolut ingen aning om vart vi skulle så det blev på ett ute ställe också på självaste Möllan. Och någon timme därpå drog vi vidare och till slut så blev det inom McDonalds där det blev en god hamburgare. Påvägen hem blev det inom den själv pumpande cykel pumpningen för att pumpa däcken på min fina cykel. Kom från ett tag sedan hem och skall nu dra mig till sängen. Ny dag idag och då väntas det att dra till tjejjouren för att planera och hänge med tjejerna!! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!