65 års kalas

Dagen började redan vid 9 tiden på morgonen då jag traskade hem till Emi då vi skulle äta frukost tillsammans. Väldigt mysigt var det att ha trevligt sällskap så där på morgon kvisten dvs. Lite bilder från vår goda frukost....

 

 

 

Senare på dagen åkte jag med mamma och vi skulle fixa lite saker. Fick massor utav nya saker som jag verkligen var i behov av. Kom hem vid 16:10 och då hade jag bara 20 min på mig att fixa mig tills jag skulle iväg på kalas. Fick nästan där panik för att både duscha, fixa håret, sminkning och även välja kläder och prova olika kläder för att sedan bestämma mig om vad jag skulle ha på mig inför kvällen. Tack mamma för hjälpen för att du hjälpte mig in i det sista samt att du hjälpte mig att packa upp alla mina nya inrednings saker till min fina och nya lägenhet. :)

Åkte iväg på 65 års kalas och det var Lennart som fyllde år. Hade väldigt trevligt och god mat var det och väldigt trevliga gäster var det med. Kan ju inte bli bättre. Syskonen var med där.

 

 

 

 

 

Väl hemma igen så blev det att gå ut med Lexton! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!