andra dagen i veckan

Imorse vaknade jag redan vid klockan 7.10 men dock inte utav mig själv utan av min väckarklocka. Tog på mig snabbt och sen gick ut och vinkade hejdå till både Emilia och Emelie när dom cyklade både till dagis och jobb. Gick sedan till affären för att handla jäst och mjölk eftersom dom inte hade det igår när jag var i affären. Kom till affären vid 7.40 och var helt hundra på att dom redan hade öppnat men dock inte. Stod där och väntade i mer än 20 min. In i affären och dom hade dock inte det jag skulle ha men när jag kom på att jag hade glömt Glutenfritt mjöl att handla så gick jag in igen och då hade dom det som jag frågade om från början som just innan var slut.

Kom hem och åt frukost och även gjorde vid mig och sen gick både jag och Lexton ut på vår lunch promenad. Timmarna gick och kl 17.00 kom vi hem efter en härlig låååååååång ute dag. Träffade även på Oskar och Kalle, trevliga killar dom!! :)

Väl hemma började jag att baka kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag. Gjorde även vanliga kanelbullar och även Glutenfria, gott gott. Har även nu diskat och plockat undan i köket, det behövdes verligen!! ;)

 

 

 

 

 

 

 



Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!