Aq-va-kul

 

rån några dagar sedan så frågade Emi om vi skulle åka till vattenpalatset och bada egentligen så heter det Aq-va-kul. Vaknade från ett bra tag sedan och har ätit frukost och tagitdet lugnt. Även haft Emi här för att låna en paket sås av mig till lunch. Tur att vi bara bor sådär 150 meter ifrån varandra. :)

Väskan är packad och jag är helt klar, tänk jag är också helt klar. Helt fantastiskt ju, Emi kommer att bli överraskad över att jag är med klar i tid!!!! ;) Nu är det bara att ta och vänta tills lilla Trollis vaknar så vi kan cykla dit och bada och ha kul. Jippi!!

Har funderat på om jag skall dra till träningen ikväll och träna lite..... Träningen ikväll är mellan 20.00-22.00 får nog se hur trött jag är efter allt badandet.


Kram

/Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!