Camp

Som ni säkert redan har läst i ett av mina före inlägg här på bloggen så skulle jag tvätta imorse och så blev det med. Inte så kul att gå upp när klockan ringde pga att jag hade sovit väldigt dåligt inatt. Har absolut ingen som helst aning om varför men så var det iallafall.

Efter tvätten så i sista sekund så bestämde jag mig till slut om vad jag skulle ha på mig för kläder tills jag skulle cykla iväg till Big Bowl för att träffa världens underbaraste vännerna som man verkligen kan ha. Det blev svarta strumpbyxor och en glå tunika med en stickad kofta. Hade även mina nya vinter stövlar på mig som jag köpte från ett tag sedan som ni kanske minns. Annars så är det dom svarta stövlarna med märket HH som står för Helly Hansen för er som inte viste. Det blev även att ta fram min vinterjacka eftersom jag tyckte att det var så kallt väder ute idag. Känner bara att jag verkligen måste kommentera att jag absolut älskar min vinterjacka. För att.....
1. den är så varm och jag fryser aldrig i den.
2. den ser fin och bra ut.
3. det är ett bra märke på den.
4. den var dyr.
5. den har min ena favorit färg på sig.
6. jag har själv sparat ihop till den.
7. många bra fickor på den.
8. den har märket Canada Goose.
9. den håller sig i alla väder.
10. jag bara älskar den.

Det var nog allt som jag kunde komma på just nu iallafall som handlar om bra saker om min underbara vinterjacka.

Cyklade iallafall till Bowlingen för att möta upp hela gänget. Fick en chock när jag kom pga att jag absolut inte viste att så många som vi var skulle komma. Men väldigt kul hade vi. Efter bowlingen på Big Bowl gick vi vidare till ett ät ställa och dom flesta ville till BK (Burger King) så det blev det. Väl framme på BK på Entré så var det hur mycket folk som helst. Trodde nästan att hela Malmö var där så mycket folk kändes det som. Fick till slut min special beställning som jag hade beställt men blir jag chockad eller ej. Nej inte i detta fallet. Fick dressing i min hamburgare och det kollade jag inte upp från början så efter ett tag fick jag väldigt ont i min mage. Lisa var så schysst så hon hängde med fram och höll mig sällskap och förklarade om vad dom hade gjort för fel. Fick en ny hamburgare till slut men då var den redan kall och inte alls god. Åt lite ändå men är inte så stor i maten som ni redan vet så orkade knappt ingenting. Men en del pommes och cola slank ner iallafall!! ;)

Idag var vi följande personer:
Jag, Lisa, Stina, Agnes, Linn, Tove, Katie, Oscar, Ludde, Matilda, Ingrid, Zara, Anna-Karin, Ola, Erik, Fredrik, Mimmie, Christoffer, Olof, Alex, Max, David, Ismael, Wille, Martin, Hjalmar, Jakob, Magnus, Cissi, och Yousef.

Ett väldigt glatt gäng med andra ord!!!!!!!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!