Dagis

Imorse var jag och Emi på Coop Forum för att veckohandla mat och så. Det tog hela 1 1/2 timme för oss att handla för att dom håller på att bygga om och det var över mycket folk där. Plus Emi fick överstämning så det drog ut på tiden det med och att det fattades personal i kassorna. När klockan var 11.55 kom hon på att hon skulle lämna tvättstugans nyckel så jag fick ställa upp att springa tillbaka hem till henne och hämta nyckeln och lämna tillbaka den i tvättstugan. Och sen sprang jag tillbaka igen. Köpte ut mina varor och då var det minsann fel på skanningen så det drog ut på tiden ännu mer. Min glass hade smält och jag fick byta ut den. Usch vilken shopping dag!!!! ;)

Nu skall jag snart gå och hämta Emilia på dagis. Vi skall bl.a. till lekplatsen samt äta glass eftersom det är fredag. Sen ikväll blir det att mysa hemma hos Emi med både god mat och Idol. Kan det bli en bättre fredag!?!? Tror inte det!!!!!!!!!!!! Hihi..... :) Men ni får ha det så bra!!!!!!!!!!

 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!