Elysée

Imorse började jag med att tvätta och senare på eftermiddagen så kom privat taxin och hämtade upp mig och blev körd till Elysée och där väntade det fina gäster. Vi var 9 styckna och det var min pappa, Linnea, Gustav, Jessica, Sofia, Julia, Helene och Kage.

    

   

Vi skulle fira min pappa eftersom han fyllde 50 år igår den 2/10-2011 och då blev det ett restaurang besök på självaste Elysée. Wow, vad gott det var. 8 styckna av oss åt fondue och 1 av oss åt hamburgare. Det blev läsk, vin, cider och vatten till maten.

Och till efterrätt så blev det marängsviss och kaffe. Är väldigt nöjd med min dag även om jag inte fick sådär väldigt många timmar inatt att sova så är jag ändå väldigt nöjd med min söndag.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!