Fortsättning av denna dag

Åkte till affären och handlade det jag hade skrivit ner på min packlista. Dock så blev det stora komplikationer pga att jag inte hade någon koll alls. Kom hem hel och med mina köpta varor fast inte med två styckna som jag absolut var i behov av. Det var tvättmedel och sköljmedel men jag klarar mig ett tag till ändå, hoppas jag. ;)

Kom hem till E x 2 och då vi åt middag ihop. Det blev kyckling med runda små potatisar. Åt inte rent för mycket men lite iallafall. En bra början iallafall enligt mig själv då! Hihi..... :)

 

 

 

 

Såg på slutet av Idol 2011 då det blev Denise tur att åka ut. Är ändå jätte glad över att Moa Lignell fick stanna kvar och fortsätta sin Idol resa. Är 110% säker på att hon kommer att ta hem hela Idol 2011!!!!

Talade även med några vänner som jag skall träffa imorgon. Tyvärr så kommer inte Kerstin, Anna F eller Anna M imorgon men där imot så kommer Agnes ner till Skåneland igen ifrån Stockholms trakten. Har verkligen saknat henne i massor!!!!!! :)

 

Skall snart gå och sova men skall först packa ihop tvätten pga att jag skall tvätta lite för denna veckan med. :( Tråkigt värre men det som är tråkigt måste även göras fast man inte känner för det. Men jag får tänka positivt med att tvätta imorgon för då har jag ett störra utval av att kunna välja exakt utav alla mina kläder om vad jag skall ha på mig för kläder imorgon när jag skall ut och träffa vännerna!!!!!!!!!!!!! :) Tjohooooooo!!!! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!