Fredag

Det som jag gjorde igår när det var fredag var att jag gick ut med Lexton som vanligt. Åkte förbi frissan där Lena befann sig på. Åkte hem igen och sen gick jag och handlade glass. Har blivit totalt besatt utav glass. Sedan så kom min köpare som skulle köpa mina CD-hyllor. Damen hämtade alla mina CD-hyllor och sedan så hjälpte jag damen ner med dom och därefter det så sa hon att hon själv klarade resten. Jag trodde verkligen att hon hade en skåpbil eller någonting i den formen men det hade hon inte. Utan hon hade en BMW bil och liten som den var så såg det ut så här iallafall. Som jag skrattade åt henne.

 

Har absolut ingen som helst aning hur damen löste problemet. Som ni själva ser så sticker det ut hyllor överallt ifrån bilen. Bak i bilen, igenom tak fönstret och igenom höger sida igenom dörren.

Cyklade in till stan för att träffa Lena och vi tog en tur igenom några skoaffärer och provade några och efter det blev det en fika på Expresso House och där blev det grova scones med ostkräm och varmchoklad. Köpte även ett paraply pga det regniga vädret och där på blev det att köpa blommor. Och sen efter det blev det till Larsson & Lange för att hämta saker och till slut taxi.

 

Väl hemma så blev det en tur med Lexton och sen ännu en promenad med honom. Senare på kvällen så blev det hem till Joanna och såg på film och åt popcorn.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!