Lekplats dagen & Barcelona mot Mallorca 5 - 0

Imorse började dagen med att vi vid ca 10-tiden cyklad till en ny och fin lekplats som jag från någon vecka sedan hittade påväg hem ifrån stan. Relativt lagom lite folk var det där men skönt var det sådär tidigt på morgon kvisten. ;)

 

 

 

 

 

 

 
Trollis säger: Kom och köp glass!! :-)

 
Prinsessans rosa slott!! ;-)

 
Trollis: Att gunga är super kul!!

 

 

 

 

 

 

Efter en trevlig lekplats förmiddag så blev det affärerna, det blev buss dit och hem. Och där på blev det ut i regnet och gå till lekplatsen igen på eftermiddagen. Innna det blev hem till Emi och äta god middag.

 

 

Nu är klockan runt 15-tiden och då bär det av hem till Emi där även mamma är. Super god korvgryta med ris blev det till middag. Och till efterrätt blev det chokladpudding med vispgrädde.

 

 
En glad tjej som verkligen älskar korv!!!!!!!!!!

Glömde föresten en bild på Emi när hon var med på lekplatsen på morgonen.
 

Senare på kvällen så blev det att åka med mamma och fixa lite. Måste även säga att idag har jag pratat masssssor i telefon pga att många köpare har ringt mig pga att jag har en hel del annonser ute på www.blocket.se fick sålt tv:n.

En stor match i fotboll spelades idag hela 5-0 blev det i matchen. Dom som spelade var Barcelona mot Mallorca. Och det var ju givetvis Barcelona som vann den matchen!!!!!!! :-) Kan tänka mig att min lillebror är helt överlycklig nu när han, lillasyster, pappa o Jessica är där. :-)
 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!