Många möten idag....

 

Morgonen började extremt tidigt för mig idag. Klockan ringde tidigt och jag kände bara att jag verkligen inte orkade gå upp ur min sköna och varma säng. Kunde inte somna igår kväll så somnade inte förräns vid 03:30 imorse så var absolut inte alls pigg på att gå upp vid kl 06:45.

Skulle på ett stort möte ang hjärtat så det blev det. Blev upphämtad timmen efter att jag hade gått upp och blev körd ända till dörren där på sjukhuset. Vilken lycks asså!! :)

Efter det åkte jag hem till Emi och åt frukost med henne och med mamma. Goda frukost bullar..... Det där satt inte helt fel. Åkte därefter iväg på nästa möte och det gick väl sådär. Inte alls kul att gå på möten med myndigheter och så.

Gick på dagens tredje möte och det där var hur trevligt som helst. Mycket snack och en massa nya beslut blev det!! Där på blev det dagens sista möte med banken och det gick också hur bra som helst. När man känner att möten går bra så blir dagen mycket lättare känns det som.

Efter alla möten så ville jag absolut inte åka hem för där väntade den stoooooooora högen tvätt. Har varit en aning slarvig och inte tvättat på sådär 2-3 veckor. Hihi...... Nu är det ett par timmar kvar med tvätten. :( Bläääää!!
Med andra ord så har det varit en massa möten och en massa tvätt för min del idag. Hoppas verkligen att ni har haft en roligare dag än vad jag har haft. Vi hörs senare,

 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!