McDonald´s & BK (Burger King)

Tjolahopp tjolahej!

Lunchade med S och Emi idag, blev en aning chockad när det "bara" blev 39:- för min meny på McDonald´s men det vara bara för att dom håller på att bygga om där och attdte inte finns några platser att sitta på. Därför var det så billigt där. När vi väl hade kommit till Mobilia så var det "sjukt" mkt folk där och en massa bilar som bara var precis överallt vart man än tittade så var där bilar och förvirrade människor. Stod till och med en vakt på parkeringen för att försöka att organisera upp det lite. Gick väl sådär bra.

Väl snackat om det, vår lunch fortsatte och det blev att handla lite lunch till både S och Emi med fast på BK. Efter det blev det att handla en mössa och vantar till Trollis. Hittade så fantastiskt söta vantar och mössa fast inte i rätt storlek.

 
Det blev denna mössan fast i grå färg. Efter det blev det en cykeltur till Jysk för att kolla på en byrå fast fanns inte den som Emi ville ha..... :(

En tur till affären och skulle handla men dom hade inte det jag skulle ha. Det blev en massa annat som jag med behövde men inte så mycket. Väl framme vid kassorna så kom jag på att jag hade glömt min plånbok. Åkte hem och hämtade den och kom tillbaka till affären igen och då blev det även 3 styckna balar med både toalettpapper och hushållspapper. Billigt och bra för min plånbok iallafall. ;) Hihi.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!