Modell coaching

Vaknade sen idag och Alli hämtade mig och körde mig till modell coachingen. Där väntade både Elli och Frida dom bästa på mig!! :-) Fått massor utav info inför catwalken i november.

Även om jag vill berätta massor utav vad som kommer att ske och hända så kan och får jag verkligen inte det pga sekretess och så. Men mer info kommer såklart lite närmare. Det blev pizza och dryck till middag där. Kan väl erkänna att den pizzan var det nog den värsta som jag har ätit även om jag bara åt en mini liten bit utav den. All olja och fett bara rann och droppade utav den. Det äklade både mig, Elli och Frida fast det var många som åt utav dom. Men fy fan vad äkligt det var!!!! 

image description 

image description 

image description 

 

 

 

 

 

  

 

 

Gick inom mamma, Tilda och U för att grattulera U eftersom han fyllde år idag. Fråga mig inte hur gammal han blev för det har jag verkligen ingen aning om. Men han fick iallafall en wisky bok som han absolut gillade super mycket! Extra kul när någon verkligen uppskattar och blir glad av det man får. :-) 

Åkte till stan för att möte upp Emi, Emilia och Erica. Åkte hem med Trollis och Emi & Erica fortsatte att göra stan. Dom skulle gå och fika och snacka en massa kompis snack!! Trollis somnade nästan direkt efter att hon hade fått sin välling, så duktigt mitt lilla hjärta är och stolt är jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

När Trollis hade somnat så tittade jag på Idol 2011 och denna gången var det Linni som fick lämna Idol 2011. Moa Lignell var verkligen super bra!! 

Hämtade även min efterlängtade mobiltelefon som jag beställde från ett tag sedan. Har fortfarande inte sett hur den ser ut och inte i heller packat upp den. Tänkte göra det imorgon när jag susar förbi telefonaffären.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!