Modelljobb

 

Från ett par dagar sedan så fick jag ett mail ifrån en modekedja. Först trodde jag verkligen inte att det var sant men sen när jag efter ett par dagar fick ett speciellt samtal utav samma modekedja herromdagen blev jag totalt helt chockad utav glädje. Fick även reda på då med att en bästa kompis Elli skall med vara med och tävla och visa upp kläder på självaste Entré i Malmö.

Vi kommer att befinna oss på ett stort varuhus/ shopping center som heter Entré och enligt uppgifterna så skall det vara i november. http://www.entremalmo.se/shopping/malmo/butik/hem-1.145.1.php 

Skall på stort möte i början av nästa vecka och tänkte då dra med min bästa kompis/ syrra för lite hjälp med att komma med förslag och tips och så. Hon är verkligen haj på den grejen av mode och hon är van vid det!! :)

Mer info kommer!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!