Nedräkning

 

Idag är det endast 1 månad kvar tills jag blir ung och fyller år. Oj, vad tiden har gått fort sedan jag sist fyllde år. Jag kan fortfarande inte förstå att det redan har snart gått ett helt år sedan jag sist fyllde år och hade några kalas.
Får ju absolut inte glömma detta året i heller att ringa och säga grattis till mina två kompisar som med fyller år på samma dag som jag gör. Både Hilda "http://smotting.devote.se/" och en annan kompis som heter Kajsa fyller år på samma dag som mig. Kom nyss på en sak och det är att det är faktiskt ganska fantastiskt att det är så måååååååååånga människor som fyller år på samma dag. Tänk om alla hade haft vars sin födelsedag. Tänk då då mååååååååånga dagar vi hade haft bara på ett år. ;)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!