Pildammarna runt

Idag har både jag och Lexton tagit en lång runda runt pildammarna i Malmö. Rundan som vi gick var på 3 km och den skall vi även gå imorgon fast antagligen 2 varv istället om vädret håller sig utan regn dvs.

Väl hemma så var mamma hos mig och vi skulle egentligen till bl.a. till Rusta och Bauhaus men så blev det inte. Har även hunnit med att äta middag idag och det blev fiskpinnar och Rosti med Citron & Dillsås.
 

Och till förrätt så blev det glass, så klart! :) Sedan så har jag bara tagit det lugnt och jag skall snart ut och gå min och Lextons kvälls promenad. Hoppas att det inte regnar och blåser lika mycket som det innan gjorde idag.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!