Plockat ögonbryn med tråd

Tjohoo! :)

Imorse kände jag mig sjuk igen och mådde verkligen inte alls bra. Cyklade med Emi till stan för att testa att plocka mina ögonbryn med tråd och jag kan lugnt erkänna att det kändes något otroligt mycket men jag är ändå väldigt nöjd med det. Var en aning skraj lite efteråt om jag gillade dom eller ej men nu efter någon timme så gillar jag dom verkligen. (Menar då mina ögonbryn)

Har nyss haft köpare här så har sålt två av mina små gullungar. (Ni som inte vet så var det två st av mina små råttor) ;)

 

Och nu skall jag snart ner till affären och inhandla det som står på min plocklista ;) Skall antagligen äta middag med E x 2 idag och ikväll så blir det IDOL 2011!! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!