Rensat kläder

Imorse eller ja vid lunch tid så kom Emelie över en sväng för att ge mig råd om vilka kläder jag skulle kasera och rensa bort. Kläder som jag absolut inte använder och som jag inte har använt på väldigt länge.
Tack för hjälpen Emelie!

Gjorde några ärende på Mobilia och sen hem till Emelie för att äta middag med henne och Trollis. :) Efter ett tag kom Kage hem till mig och vi tog en fika på mina nybakade och goda kanelbullar. Blev även en andra sväng till Mobilia ikväll pga att jag hade glömt handla lite saker.

Har nyss ätit en god glass och nu väntar bara sängen på att jag skall komma för att sova. Imorgon väntas det en ny och härlig dag med nya äventyr. Undra vad den dagen skall erbjuda för någonting kul..... ;)

 
 
MIN Emelie är minsann GULDVÄRD för mig!! (L) (L)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!