Sjuk

Igår när det var tisdag så kom pappa hit en stund för att äta lunch. Det blev pannkakor, åt inte mer än nästan en hel pannkaka. Mådde lite illa så därför av den anledningen så blev det inte mer. Åkte buss till läkaren för att stämma av med alla mina allergier. Det gick bra!!

Åkte efter det hem med buss och väl hemma så hämtade jag bara böckerna ifrån biblioteket som jag skulle lämna tillbaka. Cyklade till Mobilia och mötte upp både Emi och Trollis för att sedan få sällskap av dom till biblioteket. Gick bara in och lämnade böckerna där och sen blev det en stund på lekplatsen där Trollis fick gunga och leka lite. Väl hemma igen så mådde jag inte alls bra. Spydde som en liten gris och mådde så illa så illa så det finns inte. Läskigt värre. Somnade tidigt igår ikväll vid 19 tiden och därefter har jag sovit tills nu förutom när jag varit uppe och spytt lite till. Talade nyss med syrran och hon hade också spytt dag så det är väl någonting som härjar runt med någon kräksjukan skulle jag kunna tro. Usch då, inte alls kul ju!!!!!! :-( Hoppas att jag blir frisk tills den 15/10 då jag skall träffa tjejligan och vi skall bowla och äta.

 

 



Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!