Sööööööndag

Imorse ringde klockan och för en gångs skulle så var jag verkligen utvilad till 1000 :) Tyvärr så var dag idag tvättdag så det var bara att packa ihopa tvätten och åka ner och tvätta. Har nu under några timmar bara sprungit upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan. Och nu är det bara det sista kvar och det är ju att tvätten skall bli torr i torkrummet.

Idag är det verkligen väldigt fint väder ute och solen skiner. Det känns precis som att det är vår fast det är höst nu. Fina färget på trädens löv alla möjliga färger som röd, grön, brun, gul, orange och så. Det märks verkligen att det är höst nu för då går många ut i det fina vädret. Det märke jag igår när jag var ute med Lexton och när vi gick runt pildammarna. Skööööönt!! :)

Nog med det, är idag bjuden på middag hem till min lillasyster och lilla Trollis. Har absolut ingenaning om vad det blir för mat men jag brukar alltid nästan gilla hennes mat så det lär nog inte bli några svårigheter idag i heller. Försökte faktiskt proppa ut ur henne igår om vad hon skulle bjuda på för mat idag men det gick ju dock inte! Hmmmm..... Det blir en överraskning!!!! ;)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!