Tandläkare, Jensen's Bøfhus, Ica Maxi o middag hos E x 2

Morgonen började väldigt tidigt för mig. Jag och Emi åkte till tandläkaren och vi fick åka runt på två styckna bussar för att komma dit. Dock så hoppade vi av den andra bussen rent för tidigt så vi fick promenera en bra bit men det gjorde ju absolut ingenting för det var ju så underbart och fint väder. Känner mig jätte stolt och duktig för att jag hade inga hål i mina tänder denna gången i heller. :)

Vi åkte till stan och där vi shoppade och åt god lunch på Jensen's Bøfhus. Både jag och Emi åt exakt likadan lunch. Dock så hade jag hår i min mat så jag fick en ny lunch tallrik med exakt likadan mat som jag beställde. Orkade dock inte äta upp allt men åt så mycket jag orkade. Betalade endast 14:- för min lunch. Billigt och bra med andra ord, tack!! Emi gjorde även vid sina naglar så dom blev fina igen.

 

 

 
Emi´s lunch biff.

 
Min första biff.

 
Min andra biff.....

Måste bara passa på att berätta om att idag köpte jag årets första jul saker, det blev två styckna lussebullar med en flicka o en pojke på dom. Också köpte jag en present till min bästa vän Louise som hon skall få utav mig när hon fyller år!! :)

Har även varit på Ica Maxi i Västra Hamnen. Trodde aldrig att jag skulle komma dit så lång tid det tog dit. Men dit kom jag. Handlade en paket blöjor till Trollis samt en massa godis till mig. Har blivit så godissugen om dagarna nu. Vet inte varför, fast jag har funderat på det ett tag nu. Efter min shopping runda på Ica Maxi så åkte jag hem med bussar och då blev jag bjuden hem till E x 2 och åt mammas goda mat som både jag, Emi och Trollis fick med oss hem för att kunna äta som t.ex. idag eller imorgon. Super gott var det verkligen, min mamma är verligen den bästa på att laga god mat. Önskar att nästa gång jag skall hem till mamma så önskar jag mig mammas goda köttbullar med dvs. Hoppas, hoppas o hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 



Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!