Telenor Iphone 4S & Comhem!!!

 

Asså jag blir så kockt på Telenor. När jag gick in i en Telenor butik från ett par dagar sedan så sa just den affären att jag kunde förlänga mitt abonemang redan den 16 oktober 2011. Och sen gick jag inom en annan Telenor butik och då sa dom den 18 obtober 2011. Och en annan Telenor butik sa att jag kunde förlänga mitt abonemang den 30 oktober 2011 och nu ikväll så ringde jag till Telenor på nummer 020-222 222 och frågade om jag kunde förboka Iphone 4S och då sa killen som jag talade med att jag kunde göra det efter klockan 00:00 inatt och då kunde jag efter klockan 00:00 och skulle förboka Iphone 4S och då får jag tala med en tjej och då säger hon tidigaste den 24/10-2011 kan du återkomma och förlänga ditt abonemang.

Jag blir så arg och irriterad på dom att dom behandlar folk så här som dom har gjort med mig. Usch vad jag är arg som ett biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Skall givetvis ta och ringa till Telenor och be och få tala med deras chef senare idag för att driva med folk så här är inte okej!!!!!!!!!!



Och tidigare ikväll så ringde jag till Comhem för att ändra mina kanaler för det kunde man göra 1 gång i varje månad och det gjorde jag då ikväll och sedan så sa den killen som jag talade med att det inte kommer att fungera fråns i månads skiftet då den 1/11-2011. Jag förklarade för den killen som jag talade med att jag hade ett avtal med chefen på Comhem att jag får ringa till dom vilken dag på månaden som helst och då byta mina kanaler. Killen som jag talade med sa att han då hade ändrat det så att det skulle börja att fungera inom 1 timmes tid men nu har det gått 4 timmar och mina nya kanaler fungerar fortfarande inte.
Skall absolut ta och ringa till Comhems chef senare idag och fråga om vad dom sysslar med!!!!!!!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!