Moa Lignell Idol 2011

Som jag berättade för er innan så har jag tvättat och efter det tog jag och Lextonen lååååååång promenad i det fina vädret. Vi gick till pildammarna och tog det lugnt och även tränade på lite trixs. Vi gick hem och då blev vi serverade en jätte, jätte god lunch med tonfisk och så. Blev popcorn till efterrätt, vilken lycks!!!! :)

Hämtade Trollis på dagis och då blev det bl.a. en runda på Mobilia där vi träffade på pappa och Jessica. Såg även Julia och hennes mamma samt Kage. Efter ett tag kom Cissi och höll oss sällskap. Var även inne och fixade födelsedags present till pappa eftersom han fyller år nu i helgen.

Gick hem och lagade mat och efter ett tag kom mamma och Emelie över och jag bjöd dom på middag. Fick även hjälp att packa upp en låda. Tack mamma!! (L) (L)

Och nu ikväll så har jag varit hos E x 2 och sett på Idol och även då blev det lite mys på popcorn. Tycker fortfarande att Moa Lignell skall vinne hela Idol 2011!!!! :)


Skall snart sova för skall upp tidigt imorgon för att gå på Loppis med E x 2!! Tjohooooooo!!!!! :) Överlycklig är jag!! Älskar verkligen att gå på Loppis!!! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!