Converse för alla i alla färger!

 

Sitter här och funderar om jag skall ta och köpa några Converse till förutom dom jag redan har. Dom börjar bli så slitna och tråkiga och ser verkligen inte så fina ut längre tyvärr. Dock så är dom övvvvvvvvvvvvvver sköna och härliga nu än vad dom var i sommar 2011. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig än om vilka färger jag i så fall skall ta och inför skaffa mig. Någon som har några förslag?????? Vilken/ vilka färger hade ni själv haft köpt om ni skulle haft köpt ett eller flera styckna??????


 

Joshua Mueller har slagit ett rekord, han har flest Converse i alla färger. Totalt så har han 560 styckna par!!!!!!!!!!!! Helt galet om jag får säga mitt. Hur skall han kunna använda alla dessa par skorna??
Finner ni några som ni tycker är extra, extra snygga som ni skulle velat ha??


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!