Fitness24Seven & Peak Performance

Precis innan det stora mötet idag så ställde jag mig och bakade kanelbullar för att bjuda på. Fina och goda blev dom minsann denna gången med som nästan alltid när jag ställer till och bakar någonting. Mötet gick fin, fint iallafall och när klockan slagit 14.30 så var mötet redan slut, skööööönt!

Cyklade iväg för att utföra lite ärende som bl.a. leverera lite kanelbullar på pappas jobb, att köpa ett busskort för att kunna åka på stadsbussarna pga att det blir så himla dyrt i längden om man fortsätter att köpa biljetter ifrån mobilen och det har typ ingen råd med inte jag iallafall. Stod i kö där i hela 20 minuter innan jag fick någon hjälp och blev expedierad. Vidare iväg så kunde jag inte rulla min cykel pga att det var någonting som hade hänt med bakhjulet så det gick inte att rulla fram eller tillbaka. Kanske hade det låst sig på något konstigt sätt, inte vet jag men det är bara det jag tror att det kan haft varit. När det väl fungerade igen så cyklade jag vidare för att inhandla ett gymkort för att jag har äntligen bestämt mig för att börja även träna i gym vid sidan om allt annat som jag håller på med. Hihi!! :-)
http://www.fitness24seven.com/2b/?id=2 

Inom Mobilia blev det också en sväng. Asåå jag verkligen "hatar" Lindex tanterna på Mobilia dom är så otrevliga och korta i tonen. Dom lär ju inte gilla sitt jobb det är vad jag tror!!!!!! Tyvärr, för när han har ett serviceyrke så skall man minsann sköta det till 110%. Annars så kan man lika gärna sitta på ett tråkigt kontor och arbeta där istället.

Även en tur inom Malmborgs för att handla lite men som vanligt så hade dom inte det jag sökte efter men lite annat blev det med pga att dom sålde ut en massa bra saker för endast 10:- ja ni läste rätt endast 10:- för bl.a. keso, ahlgrensbilar, pärondryck, frukt, grönsaker, te och mycket mycket mer. :-) Även en snabbis inom Coop Forum för att inhandla det som inte Malmborgs hade.

Hem om och hämta Lexton och sen blev det en cykeltur även för han för att jag skulle hämta ett paket från Comhem men tror ni att dom hade skickat rätt saker. NEJ!!!!!! Skit också så jag skall minsann ringa till dom imorgon. Cyklade senare hem till en kompis för att hälsa på henne för det var ju så lääääänge sedan vi sågs. Lämnade då goda Johanna kanelbullar som hon verkligen uppskattade och då fick jag en present bara så här på en vanlig tisdags kväll. Fick en fin, fin tröja utav henne som är en äkta märkes tröja. Wooooow!!!!!!

 

Tack Joanna!! http://www.peakperformance.com/ 

Sen nu ikväll så har jag bara tagit det lugnt framför tv:n och även lagat en GI-gratäng. Super god var den. :-) Min GI metod är nu påbörjad och dags för att testa på mitt nya JAG!! :-)

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!