Fredag 20/1-2012

Dagen började med att min goda vän Malin fyller år idag, och det vill jag med att säga
STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, MALIN!! :-)

Skulle egentligen träffat Frida idag men det blev inget med det utan att jag mådde verkligen INGET alls bra idag i heller. Vill helst inte gå in med en massa detaljer men så var det iallafall.

Senare på kvällen så kände jag mig mycket, mycket bättre. Skönt!!

Det blev en liten runda ut med lilla E så hon bl.a. fick lite frisk luft idag. Hihi.... ;-)

 

 

 

Lilla E ville själv fota en bild... ;-) Sötis!!

 

Idag blev det iallafall min favorit maträtt, Köttfärslimpa, sås och potatis. Mums!

 

Lilla E har blivit så duktig på att själv dela sin mat, fast hon endast är 2 år och 2 månader gammal nu, stolt man kan vara!! :-)

Senare på fredags kvällen så blev det även en massa Monopol spelande med min ena bästa syster. Man fick ju ta och inviga det nya inköpta sällskapsspelet Monopol med visakort. Jag älskar verkligen det där spelet!! :-) Vi satt och spelade detta spel i 2½ timme sedan orkade inte syrran längre, hihi. Det är ett sådant spel man kan fortsätta i all evighet haha...

 

 

 

 

Har haft en toppen kväll med andra ord!! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!