Min producent

Som jag berättade för er igår kväll så var jag då iväg idag för att träffa min producent. Skall träffa min producent en gång till i denna veckan för att planera för galan och lite till. ;-) Kan tyvärr inte berätta mer om det än!

Tog tåget till centralstationen för att möta upp Frida där. Vi åkte till Lund för att göra några ärende där, dock så fick jag inte till det så bra men vi drog till Malmö igen och där gick det mycket bättre.

Oj, glömde även berätta att när vi var i Lund så shoppade jag 2 styckna linnen som var på rea. Det vanliga priset som jag egentligen skulle betalat var 198:- men nu betalade jag endast 59:- för båda linnena.

Vi åkte inom McDonald´s och käkade där på hamburgare och så. Stort grattis till ditt VG på ett prov eller på ett ämne under en termin eller vad det nu var Frida! :-)

 

 

Dom två linnena som jag köpte idag...

 

En del av min mat... Fast den ena drycken var minsann Frida´s.

 

Frida och jag på McDonald´s.

Passade även på att posta paketet till världens bästa kompis, Louise idag pga att hon har fyllt år. Och postade även body´n till Emelie´s dotter Ebba! :-)

 

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!