Ny diet och träningsmetod

Japp ni läste exakt rätt om vad som kommer att ské med mig och min nya metod. Ny matkost och ännu mer träning för min del. Idag har det vait tisdag och det menas med för min del att det är en vilodag utan träning för mig. Idag har min dag bestått utav ett stort möte med 2 viktiga personer som har typ sådär "makt" om man kan ytrycka sig så. ;-)

Åkte till Coop Forum för att utföra lite ärende där som bl.a. att köpa en body till Collin.

  

Och där passade jag även på att inhandla lite nya och över söta kläder till Trollis!! :-)

  

Åkte in till stan och där jag träffade Emi så det blev en shopping tur i stan med fast med henne då och inte själv. Mycket trevligt var det. Det blev en tur inom en hel del affärer bl.a. Gina Tricot där det var massor utav REA och det gillar vi verkligen när det är det. Även om jag ABSOLUT inte behöver ett ända dugg i klädesplagg så blev det ändå lite. Köpte en utanpå tröja och en "fest" tröja som jag tänkte ha på mig på fredag när jag skall till Christan på fest eller om jag har den på lördag när vi skall till Kage på middag på lördag, vi får se. En fika på Espresso House hann vi också med och sen åkte vi hem. Åt middag hemma hos Emi idag och då blev det köttbullar, makaroner, blomkål och gurka. Annars nu ikväll så har jag absolut inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt och plockat lite här och där. Det blev även en runda till affären pga att kylskåpet skrek av hunger, hihi!!!!

Dagens träning idag blev en massa motion igenom att springa i trappan ett fler tal gånger. Jobbigt värre eller inte.... ;-)

Nu blir det sängen för min del för imorgon eller ja senare idag så skall jag inom affären igen och handla en kyckling för att ha det till lunch med grönsaker och även en brun stor kille med 4 tassar vill även ut och kissa vid 8/ 9 tiden. Hoppas hoppas att det inte regnar då!!

Ps. Bilder på mina tröjor kommer, håll ut.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!