På gymmet med Frida

 

Imorse så blev det att gå upp redan vid 7-tiden fast jag kände mig som en död liten fisk så trött var jag. Frukost blev det och det bar det av på cykel till stan för att träffa Frida. Vi drog till gymmet och gymmade där från cirka 09:30 - 11:50. Jag känner mig som en ny människa redan med att träna så mycket. Sedan jag kom hem så blev det en dusch och sen kallade sängen på mig, sov ett par timmar och nu snart så väntar det tråkigaste för idag.

- Tvätten ropar på mig att den skall ner i tvätten och skall tvättas. Med andra ord så är det tvättkväll för min del ikväll. Annars så händer det inte så värst mycket för min del annars ikväll. Vad händer för er resten av eftermiddagen/ kvällen?!?!?!


Kram

/Johanna

Postat av: Anna
2012-01-12 / 19:17:30

Härligt att höra att du med tränar på gym nu, visst är det kul?



Kramizzzzar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!